2012. január 31., kedd

Szardíniakrém- ahogy épp eszembe jutott

 Egész vizsgaidőszakban melegszendvicsen és pirítóson éltem, ami nem baj, mert szeretem a sajtot, de ma valami másra vágytam.Ekkor jött az ötlet, hogy szardíniakrémet fogok csinálni.
Hozzávalók:
  • 2 konzerv szardínia (sima, olajos, esetleg citromos)
  • 100 g margarin vagy vaj
  • 1-2 evőkanál mustár
  • 1-2 evőkanál citromlé
  • 1-2 evőkanál tejföl
  • bors
Elkészítés:
A szardíniáról lecsurgattam az olaj nagy részét, majd egy tálba raktam. Hozzáadtam a puha vajat, és villával összetörtem, hogy nagyjából homogén legyen. Ezután beletettem minden mást, kivéve a tejfölt, és teljesen összekevertem, hogy ne maradjanak benne vajdarabkák. Utána egy kis tejfölt kevertem hozzá, és kóstolgattam. Ha kell, utána lehet ízesíteni.
Pirítóshoz tök jó, csak azt sajnálom, hogy nincs paradicsomszezon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése