2012. november 30., péntek

Chilis lime-os fűszervaj


Piró szokott otthon ilyet gyártani, és bár sosem láttam, hogy csinálja, gondolom így. Vagy nem, a lényeg, hogy ez egy gyors és egyszerű recept, ami feldobja az uncsi pirítóst. Amire nekem itt már nagyon szükségem volt, így amikor megláttam a boltban a gyönyörű piros chilit és a zöldcitromot, azonnal tudtam, hogy csinálok egy adaggal. Apuka imádja, anyuka nem merte még megkóstolni. De igazából nem is érdekel, a lényeg, hogy én eszek valami finomat:)


Hozzávalók:
  • egy friss chilipaprika
  • 1 lime héja és leve (de bevallom, én megettem magában egy karikát, így nem ment bele az egész lé)
  • 250 g puha vaj
  • pici só és bors, de elhagyható
Elkészítés:
  1. A vajat beleteszem egy tálba.
  2. A chilit nagyon apró kockákra vágom (és semmiképpen sem nyúlok bele a szemembe közben), és hozzáadom a vajhoz.
  3. A lime héját is hozzáreszelem, majd belefacsarom a levét
  4. Hozzáadom a sót és a borsot, és robotgéppel kikeverem.
  5. Pirítóssal megeszem, de igazából sültkrumplihoz is jó, innen már csak a fantázia szabhat határt. Azért a brownies-ba ne ezt tegyétek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése