2012. június 26., kedd

Tejfölös-babapiskótás nyári izé



Sokat gondolkodtam, hogy van e külön neve ennek az édességnek (biztos van), de nálunk csak "tudod, az a tejfölös cucc, amiben babapiskóta van" és egyéb ehhez hasonló nevekkel fut. Szóval sorry érte :)
A sztori meg csak annyi, hogy nyár van, meleg, a ribizlit meg senki nem ette meg, mert mindig volt más, így gondoltam megcsinálom ezt az édességet, mert egyszerű, gyors, nem kell hozzá sok hozzávaló, és finom is. Hm, megfigyeltétek, hogy ez a blog egyszerű meg gyors kajákkal van tele? Persze van egy-két kivétel... de azért jellemző :D 
Szóval épp megint fogyózom, de ezt muszáj volt megcsinálni, így a lelkiismeretemmel kompromisszumot kötve porcukor helyett édesítőszert használtam. (jáááj....)



Hozzávalók:
  • 200 g babapiskóta
  • 500-700 g tejföl, vagy több, attól függően, ki mennyire szereti szotyósan :D A babapiskóta sokat beszív, nem kell sajnálni a tejfölt!
  • édesítőszer vagy porcukor
  • kb. 350 g ribizli (vagy más gyümölcs, most csináltam málnásat is, de sosem mértem le, mennyi az annyi)
  • esetleg tejszínhab a tetejére, nálunk most csak véletlenül volt
Elkészítés:
  1. A tejfölt kikeverem a cukorral/édesítővel, belekeverem a gyümölcsöket.
  2. A babapiskótát3-4 felé töröm, és belekeverem ezt is.
  3. Beteszem a hűtőbe 3-4 órára, de engem nem zavar, ha ropog a piskóta, szóval azonnal ettem belőle egy tányérral :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése