2012. október 21., vasárnap

Villámgyors saláta

Már nagyon szükségem volt valami könnyű és húsmentes vacsira, de azért éhenhalni sem akartam, mert pár 2 kalóriás salátalevéllel nem tudom átverni a gyomrom. Így hát szétnéztem a hűtőben, és találtam egy darab sajtot, pár zöldségdarabot, és egy fél csomag salátakeveréket. Ebből dobtam össze ezt a salátát.



Hozzávalók:
  • fél csomag vegyes salátakeverék (a leveles fajta)
  • egy közepes répa
  • 5 dkg holland (hehe :P) gouda
  • 1 szelet pirítós
  • 1/2 piros és 1/2 zöld kaliforniai paprika (persze lehet egész is, csak én maradékból dolgoztam)
  • 1/4 kígyóuborka
  • bors
  • csipet cukor
  • ecet
  • olívaolaj
Elkészítés:
  1. Minden zöldséget megmosok, és a répát megpucolom.
  2. Amit kell (paprika, uborka, répa, sajt, pirítós) feldarabolok
  3. Ízlés szerint ízesítem az ecettel, olajjal, sóval, borssal, cukorral
  4. Befalom
Legközelebb koktélparadicsomot is teszek bele, de az sajnos nem volt itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése