2012. március 2., péntek

10 perces csokis süti


Már egy hete nyomom az ágyat, és nagyon unom. Viszont hiába vagyok itthon, hamar elfáradok mindenben, így nagyszabású sütés-főzés szóba sem jöhetett, ezért örültem, mikor megtaláltam ezt a receptet strawberry blogján. Én annyit módosítottam rajta, hogy felturbóztam egy kis mogyorókrémmel:) Szóval most tele a pocakom egy finom, folyékony csokikrémes belsejű finomsággal.

Hozzávalók 2 szufléformához:
  • 7 dkg étcsoki
  • 6 dkg vaj + annyi, amennyivel kikenjük a formát
  • 2 púpos evőkanál liszt
  • fél evőkanál keserű kakaópor
  • 2 evőkanál cukor
  • 1 evőkanál mogyorókrém (nem muszáj, csak épp volt itthon 5 kg :D:D:D)
  • 2 tojás
Elkészítés:
  1. Kapcsoljuk be a sütőt 240 fokra, hogy legyen ideje bemelegedni.
  2. 2 szufléformát  kenjünk ki vajjal, és "lisztezzük" ki kakaóval:D
  3. Vízfürdő felett (vagy ha nagyon ügyesek vagyunk, és nem ég oda, akkor lábosban) olvasszuk fel a csokit és a vajat. 
  4. Keverjük hozzá apránként a lisztet, cukrot, kakaót, tojásokat és a mogyorókrémet is.
  5. Osszuk el a formákba, majd süssük kemény 7 percig.
  6. Miután kivettük, hagyjuk pár percig hűlni, majd borítsuk tányérra. A belseje folyós marad, nyammmmmm:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése