2012. május 8., kedd

Tonhalas tészta

A szünet oka nem a tétlenség, hanem hogy nem csináltam mostanában semmi újat, amit fel tudtam volna rakni ide. Nade most! 



Azt tudni kell rólam, hogy ha lusta vagyok, és éhes, beérem ebédre egy tonhalkonzervvel. Csak úgy, magában :D De most tésztás kedvem is volt, szóval körülnéztem, mi van itthon, és megalkottam ezt a kaját. Nem lett rossz, de az már biztos, hogy nem vagyok szerelmes, mivel iszonyat sótlan lett :D De ezen könnyen lehet segíteni. Én most nem a bepasizást választottam, hanem az utánsózást :D Ja, és a dekoratív tésztatálalást még gyakorolnom kell, biztos van valami furfangos módja annak, hogy olyan szépen elrendezgetett spagetti van a fotókon a tányéron.
Utólagos kiegészítés: Anyu tegnap: Húúú, az a halas tészta olyan finom volt, hogy vagy 6000 kalóriát vettem magamhoz!! Azt hiszem ez magáért beszél :)



Hozzávalók:
  • fél csomag spagetti
  • fél fej vöröshagyma, vagy egy kisebb fej
  • 1-2 szál újhagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 fej gomba
  • 3 evőkanál tejföl
  • egy doboz (150 g) tonhal (én most nem az olajosból, hanem a simából csináltam)
  • só, bors, provence-i fűszerkeverék
Elkészítés:
  1. A tésztát kifőzöm.
  2. Közben egy nagy serpenyőben, olívaolajon megpirítom az apróra vágott hagymákat, majd a fokhagymát és a gombát is odateszem fonnyadni.
  3. Ha már kész, beleborítom a tonhalat a leve nélkül, és kicsit lepirítom.
  4. Utána összekeverem az egészet a tejföllel, és fűszerezem.
  5. A leszűrt tésztát beleborítom a serpenyőben, és még pár percig melegítem.
  6. Megeszem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése